Natarczywość konsultantów

konsultant hotelowy potrafi być bardzo natarczywy. Kiedy dzwonią, aby zaoferować konkretny produkt czy usługę, praktycznie bez przerwy mówią, mając nadzieję, że może po wysłuchaniu wszystkiego co mają do powiedzenia, potencjalny klient skorzysta. Dziś nasilenie konsultantów jest bardzo duże. Niektórzy co chwilę odbierają telefony, słysząc już na wstępnie, że nie będzie łatwo odłożyć słuchawki. Ale tak jest nie tylko przez telefon. Wielu ludzi spotyka na ulicy młodych konsultantów, którzy zachęcają do podobnych czynności. Jednak mając bezpośredni kontakt wiadomo, że zdecydowanie łatwiej jest zatrzymać daną osobę, by zachęcać dalej. Są konsultanci bardziej wyrozumiali, ale ci, którzy już bardzo dobrze wczuli się w rolę, nie potrafią przestać, nie znają wręcz granic. Ta natarczywość coraz częściej zaczyna po prostu przeszkadzać. Ludzie unikają, od razu dziękują, odchodzą lub odkładają słuchawkę. Porozmawiać zawsze można o wszystkim i z każdy, ale bez przesady. Jedynie konsultant hotelowy, który ma wprawę, udaje się kogokolwiek namówić.

Comments are closed.